Maffia RPG

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maffia RPG -- The one and only.

We roleplayen op het moment in 1960.
Dit is maar een tijdelijk forum aangezien de oude het niet meer doet.

2 plaatsers

    bretlie is een kaasschaafneuker !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg TURBO TURBO D D: ik ben een magische sneeuwpop ga weg willem niemand mag jou ja willem ;'(

    avatar
    De_baas


    Aantal berichten : 7
    Registratiedatum : 04-12-10

    bretlie is een kaasschaafneuker  !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg  dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg  TURBO TURBO   D D:       ik ben een magische sneeuwpop  ga weg willem  niemand mag jou  ja willem  ;'( Empty bretlie is een kaasschaafneuker !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg TURBO TURBO D D: ik ben een magische sneeuwpop ga weg willem niemand mag jou ja willem ;'(

    Bericht van De_baas do dec 23, 2010 5:59 pm

    bretlie is een kaasschaafneuker
    !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg
    dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg
    TURBO TURBO
    D D:


    ik ben een magische sneeuwpop
    ga weg willem
    niemand mag jou
    ja willem
    ;'(
    Broodje kaas in me keel
    Broodje kaas in me keel


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 07-12-10

    bretlie is een kaasschaafneuker  !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg  dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg  TURBO TURBO   D D:       ik ben een magische sneeuwpop  ga weg willem  niemand mag jou  ja willem  ;'( Empty Re: bretlie is een kaasschaafneuker !?!3[w0r-iwrgfsdf]jodpagfdg dsofjgppppdgdfgdfgsfgddfgdfg TURBO TURBO D D: ik ben een magische sneeuwpop ga weg willem niemand mag jou ja willem ;'(

    Bericht van Broodje kaas in me keel do dec 23, 2010 6:00 pm

    omg bretlie ga zelfmoord plegen dan doe je nog wat voor de maatschappij naast nepneger zijn!! want als je nepneger bent kan je de politie helpen met werk want dan pakken ze je op !!!! en alexander ga lekker belg zijn belgennemer

    en oja eu bretlie je bent dom@@!#@$##%$%$%

      Het is nu ma mei 13, 2024 7:59 pm